Candy<3

2012-09-26
18:37:48

26/9 sorry..
Hej bloggen!
 
Sorry för dålig uppdatering men ibland orkar jag bara inte men nu kände jag för att skriva igen och ibland glömmer jag bara att göra det :P
 
Okej men det som hänt är i förgår mådde jag sådär efter en liten händelse, jag cyklade bara till närmaste ställe att tanka på min mobil och när jag kommit fram och kliver av cykeln får jag hjärtklappning :S
Sist jag hade det var 3-4år sedan och då sa läkarna inte så mycket dom bara sa typ (det kan bero på stress) och jag vet att jag inte var stressad då och inte nu heller. Men fy f*n vad läskigt det är när man får det det höll på i ca7 min och det första jag gjorde när det hände var att ändå gå in i affären att betala och sen gick jag och satt mig...
Borde väll ha satt mig först igentligen men ne då jag låsades vara lungn ville bara få tanka på mobilen annars kunde jag inte ringa någon heller. Men när hjärtat var lungt igen cyklade jag hem lungt och allt var bra och mår bra nu med. :) Sedan samma dag köpte jag en resväska för 599kr, och sen var jag med min älskling! :)<3
 
 
Igår gjorde jag inte så mycket, var på min lärlingsplats sen hemma och tog det lungt sen på kvällen drog jag hem till min älskling och vi kollade på film :)
 
Idag har jag vart på H&R och bakat bröd gjorde någon surdegs limpa som ska kall jäsa till imorgon, och så blev det en sverige limpa som jag tog med hem har ännu inte testat den men är säkert god :) Efter det var jag på stan med en vänn jag inte vart med på ett tag :) o nu tar jag det lungt..
 
 
Köpte detta fina bälte på bik bok!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: