Candy<3

2012-09-19
12:56:49

Jc skor och deras storlekar...
Okej igår kom mina Hell Yes från Jeffrey Campbell.
Idag har jag testat skorna jag kan säga att dom här är as snygga!
 
JC skor brukar ofta vara små i storleken så beställde en 40 men det visar sig att jag behöver en 39 iaf!
Asså äntligen ett par skor som faktist nog är normala i sin storlek, hade dom skrivit det hade jag ju köpt dom i normal storlek varför kan dom aldrig skriva om dom är stora/små eller helt normala i sin storlek! åhh!
Jaja det blir att skicka tillbaka dom och kanske beställa ett par nya, dom är as snygga ju.
Men ska nästa månad till stockholm så kanske lika bra att spara dom pengarna istället då och spendera på en massa annat där uppe. Om jag har mycket penga kvar när jag kommer tillbaka till ön så kan jag kanske köpa dom iaf :)
 
 
 
 

Kommentar:
#1: fanny

snygga :D

2012-09-20 @ 18:33:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: